Hírek

Elérhetőségek

Tájékoztató a címkezeléshez szükséges címelemek megállapításához/módosításához a megállapított cím központi címregiszterben történő bejegyzéséhez

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi címregiszterrel kapcsolatos címek ügyintézése (új cím megállapítása, régi módosítása, központi címregiszterben történő bejegyzése) az alábbiak szerint módosul:

  • bejelentésüket „Bejelentés” nevű nyomtatványon tudják megtenni az ügyfélszolgálaton vagy elküldeni a kcr@szigethalom.hu e-mail címre, vagy
  • telefonon kedden 8-12 óráig, csütörtökön 13-16 óráig érhetik el kollégánkat, Zilahi Benjamint a 06-30-536-6355-ös telefonszámon.

A nyomtatvány letölthető innen, illetve elérhető a hivatal ügyfélszolgálatán is.

Együttműködésüket köszönjük!

Szigethalmi Polgármesteri Hivatal