Hírek

Elérhetőségek

Szigethalom Város Önkormányzata állást hirdet karbantartó munkakör betöltésére

Jogviszony időtartama: határozatlan

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • Az önkormányzat intézményei napi, heti és havi szintű javítási, karbantartási, üzemeltetési munkáinak elvégzése.
  • Részvétel a városüzemeltetési feladatokban 
  • Szállítási (gépkocsivezető) feladatok.

 

Pályázati feltételek:

- Szakmunkás bizonyítvány épületfenntartással kapcsolatos szakképesítés

- „B” kategóriás jogosítvány

- cselekvőképesség

- magyar állampolgár

- büntetlen előélet

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes önéletrajz;
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló bizonyítványok fénymásolata
  • 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolata (mely a pályázatnak nem, csak az állás betöltésének feltétele)

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. április 14.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szigethalmi Polgármesteri Hivatal Településfejlesztési és Üzemeltetési Irodavezetője nyújt felvilágosítást a 06-24/403-656/ 157-es melléken.

 

A pályázat benyújtásának módja:

  • Postai úton

2315 Szigethalom, Kossuth Lajos u.10.

  • Személyesen

Szigethalom Polgármesteri Hivatal

Településfejlesztési és Üzemeltetési Irodavezető - Makranczi László

2315 Szigethalom, Kossuth Lajos u.10